follower

September 9, 2011

Assalamualaikum...
 
 
Hai  semua..da lunch? hari ni makan apa? 
xtaw nak update pasal ape.tp nak jugak wat entry..nak jugak!
gatal tangan la ni..hahaha
 
Sebenarnya hari ni bufday mak aku..
dia lahir pada 09.09.1969..
cantik tarikh lahir mak aku kan?? 
semua berkenaan no. 9....
 
pagi-pagi lagi aku da pakat dengan adik hamdan..
bagi taw dekat dia yang hari ni bufday mak..
sebelum mak gerak pergi kerja..aku akan salam,peluk & cium dia..
dan masa to la kitorang wish kat mak..
mak langsung xingat yang hari ni bufday dia..
mana la nak ingat,dia sibuk memikirkan hal2 anak dia..
sampai lupa yang hari ni bufday dia..

kadang2 kesian tengok mak..
pagi2 dalam pukul 5 dia da bangun masak tuk bekal kitorang..
lepas to,kemaskan buku2 adik ikut jadual..
tolong letak barang2 yang xde dalam beg adik..
bangun kan kitorang..da la semua liat nak bangun pagi..
aku x k..mak aku bukak pintu bilik je,mata aku terus terbeliak..
sebab aku xnak mak aku marah2..hehe
 
terima kasih mak..sebab da jaga kitorang adik beradik selama ni...
sayang mak sangat2!! 
kamera aku,buah hati pengarang jantung pinjam..
xboleh letak gambar mak..urm..


 
 
 
p/s  : hari ni ramai yang update pasal harga topup naik..ish2..xpatot..
semua barang nak naik..kepada bos2 sekalian,tolong naikkan la juga gaji kami ye.. hehehe..:)

2 comments:

Nafisah Ruslan said...

selamat hari lahir mak! :D

Mimie said...

thanks fisa syg.. hehehe.. :)