follower

September 6, 2011

Raya part 2 : Desa Waterpark

ASSALAMUALAIKUM SEMUA!!!




Hai semua..ni sambungan entry semalam..
raya part 2 ni sebenarnya nak cerita sal raya kedua hari to..

orang sepatutnya raya kedua ziarah sedara mara..yang aku ni sibuk mandi manda pulak..
ni sebab adik aku la ni..ajak aku pergi desa waterpark to..
da itu kemahuan dia,ikutkan jela..kalau tidak,mrajuk xsudah..

aku pergi sana dengan buah hati pengarang jntung aku la..
nasib baik dia pun xsibuk beraya..dan aku bawak mak su aku..
kitaorang pergi berempat..

sampai dekat sana,pergh! ramai juge orang..
dalam hati terdetik "dorang ni xbalik kampong ke" ? 

Entry kali ni pun,aku xnak merapu panjang2..
just nak share photo kitorang dengan korang..
layannn jela k.. hehehe 



adik hamdan, mak su & aku






Ni la adik hamdan..dia la yang beriya2 ajak...

 
Umur saya lagi tua dari mak su saya..cam ne to?? :)


Yang kat bawah ni pic yang akan wat korang rasa nak muntah..hahaha..
 Jeng,jeng,jeng!
 

Ini la buah hati pengarang jantung aku.. :)

da cukup..pic yang lain aku simpan buat tatapan sendiri..hehe


*Hari ini rasa happy..terima kasih Ya Allah! 
aku bersyukur atas rezeki yang telah kau berikan...
mudah2han aku sentiasa bersyukur di atas pemberianMU ya Allah..

 













 





 

No comments: