follower

September 8, 2011

Aku mengidam...

Assalamualaikum..


Hai teman-teman..tibe-tibe ayat skema pulak en..hahaha
dah baca tajuk kat atas to??
oit! ape korang fikir hah?? Ish3..No,no,no..
aku mengidam bukan sebab aku pregnant ok..
suka la fikir bukan2 korang ni..

Aku mengidam sebab mulut dengan perut aku ni ha..xreti dok diam..
padahal waktu lunch tadi da melantak bagai nak rak..

aku ni nampak je kecik,tapi kalau bab makan..jangan cakap la..
tapi badan still jugak macam ni..

kadang2 sampai mak aku ckap aku makan xbaca Bismillah @ doa makan agaknye..
sebab to makanan to xlekat kat badan..
ish2.mak aku ni..memandai je...
aku makan baca doa k..

korang nak taw aku mengidam ape pada saat dan ketika ini??
dah tentu2 la...


mee ladna (pinjam dari En.google)

hah! to la..salah satu makanan kegemaran aku..
ape tunggu lagi..malam ni pergi beli dekat gerai mamak dekat subang suria la..
mee ladna dekat situ memang terbaik la..
sampai menjilat jari to..
nak masak sendiri xreti lorh..hehehe

Ok la..chaw.. :)


 
 

5 comments:

budakijaupendek said...

yummyy......
(muke kebulur)

c Kartun said...

haish~
CK baru pas mkn..tngok mee uh wat CK rase nk mkn lagi hihi

Mimie said...

budakijaupendek : mmg yummy.. :)

c kartun : mkan la..mimie pun malam tadi terus cari mee ladna to..puas cz dapat jugak makan..hehehe

lisa min said...

tak pernah makan mee ladna. nampak macam sedap la pulak. selalu makan kungfu je. hehe.

Mimie said...

lisa min : memang sedap...saya lagi suka mee ladna dari mee kungfu.. :)