follower

August 26, 2011

rindu nak beraya dekat sana

Esok da start cuti..yeh!
Yabedabedo…!!!!
over excited pulak aku ni..hehehe
Mesti ramai last keje hari ni kan??

Ok la, pada yang nak balik kampong to,
hati2 la ye dalam perjalanan..
harap2 semua dapat sampai ke kampong dengan selamat..
Jangan pikir seronok nak raya je..pikir dulu keselamatan..
Engat la orang tersayang..Ceh!

Almaklum la..aku ni xde kampong..
Kampong pun nun jauh disana..di Indonesia..
Atuk dengan nenek dok dekat sana..
Teringat pulak kat atuk dengan nenek..
Dulu penah la sekali raya dekat indon to..
To pun masa umur aku 14 tahun..

Suasana raya kat sana lain..xmacam kat sini..
Meriah sangat..rindu nak beraya kat sana lagi..
Harap2 atuk dengan nenek sihat je kat sana..
Tapi xpe,walaupun xberaya kat sana,
Aku de hantar kueh raya dekat dorang..
Sweet x?? hehehe
Aku buat sendiri k kueh raya to…
Arap atuk dengan nenek suka…cewah! Haha








p/s : seronok sangat sebab tadi dapat duit raya dari bos..hehehe..adik2 aku pun dia bagi..suka,suka,suka...






No comments: